قررت الإعلامية المصرية ياسمين عز الخروج عن صمتها خاصة بعد الإنتقادات التي واجهتها في الآونة الأخيرة بسبب دفاعها المبالغ فيه عن الرجال، حيث كشفن عن تقبلها للانتقادات والهجوم الذي لا زالت تتعرض له.

و قالت ياسمين عز أثناء استضافتها للإعلامية أميرة عبد العظيم في برنامج "كلام الناس": "أنا دايما بقول طالما مبسوطين فداهم أي حاجة، اللي بيكتب ده طالما بيكتب نقد يريحه، أنا مبسوطالك أنك مرتاحة".

وأضافت" أنا بقدم مادة مفيدة وممتعة، لكن أنا أبدًا مزعلش من الانتقاد، بالعكس أنا بحب الستات اللذيذة اللي ممكن تناقرني بحبها أوي، لكن الهادية اللي تقولي إنتي صح مش هتلاقيني صاحبتها، بحب المناقرة جدا".

وتابعت" أنا فاهمة السوشيال ميديا خلاص، في ناس ربنا حباهم بالبرود الشديد زيي وفي ناس بكونوا أكثر حساسية، الأكثر حساسية لا يمتهنوا مهنة الإعلام حاليًا".

و ردت أميرة عبد العظيم عليها قائلة: "إنتي كدة كدة هتنتقدي، يعني استحالة ترضي كل الأذواق، ممكن ترضي الرجالة والستات هيغضبوا، وممكن ترضي الستات والرجالة يغضبوا، لكن الحقيقة انتي مش عارفة هترضي مين".

لترد ياسمين عز ضاحكة: "أنا بقول الحاجة وبتوكل على الله، أسترها يا رب".

و يشار إلى أن الإعلامية ياسمين عز كانت قد أثارت جدل واسع بعد عرض إحدى حلقاتها كانت قد دافعت فيها عن الرجال بشكل مبالغ فيه لتلاقي انتقادات واسعة وغر متوقعة.

استعمال المضامين بموجب بند 27 أ لقانون الحقوق الأدبية لسنة 2007، يرجى ارسال رسالة الى:
[email protected]